سایت بدو بیــــــــــا
سایت بدو بیــــــــــا

سایت بدو بیــــــــــا

ویکتور والدس سنگربان فصل آینده چلسی است


 یک نشریه اسپانیایی اعلام کرد آقای خاص سنگربان اسپانیایی بارسلونا را حفاظت از دروازه آبی‌پوشان لندن در فصل آینده انتخاب کرده است.
روزنامه اسپورت کاتالونیا مدعی شده است که ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی در پایان فصل جاری حکم فروش پتر چک، دروازه‌بان اهل جمهوری چک این تیم را صادر خواهد کرد و به جای وی ویکتور والدس که سال آخر قراردادش با آبی‌واناری‌های کاتالونیا را می‌گذراند به استمفوردبریج خواهد برد.  

به گزارش تسنیم، اسپورت در این خصوص نوشته است: «مورینیو همیشه به دروازه‌بانان کهنه‌کار علاقه داشته است. ویتور بایا در پورتو در سال 2004 که مورینیو قهرمان اروپا شد و ژولیور سزار که در سال 2010 به قهرمانی اینتر در لیگ قهرمانان کمک کرد، نشان می‌دهد که او به دروازه‌بانان پا به سن گذاشته و با تجربه علاقه بیشتری دارد. در چلسی اگرچه پتر چک یکی از همین دروازه‌بان‌ها بود اما او آنطور که باید و شاید نتوانسته نظر مورینیو را جلب کند».

در ادامه این گزارش آمده است: «ویکتور والدس، دروازه‌بان شماره چلسی در فصل آینده خواهد شد. سرمربی پرتغالی تلاش خود را برای پی بردن به اینکه درصد احتمال موفقیت‌اش برای جذب والدس چقدر است دست به کار شده و ظاهراً بازخورد خوبی برای این تلاش دریافت کرده است. آینده پتر چک در چلسی نامشخص است و مدت‌ها است که گفته می‌شود او از این تیم جدا خواهد شد که دلیل آن یا تصمیم سران باشگاه است یا تمایل خود وی برای ادامه حرفه‌اش در لیگی دیگر که حتی ممکن است لیگ کشورش باشد».

ویکتور والدس فصل گذشته برای اولین بار اعلام کرد که قصد دارد در پایان قراردادش که انتهای فصل جاری است، از کاتالان‌ها جدا شود و از آن زمان تا کنون هم بارها بر این موضوع تاکید کرده است.


نظرات 1 + ارسال نظر
امیرحسین کرابی سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 12:22 http://Gamergroup.mihanblog.com

سلام دوست عزیز.من شما رو لینک کردم.شما منو با نام گیمر گروپ(دنیای بازی) لینک کنید.ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.