سایت بدو بیــــــــــا
سایت بدو بیــــــــــا

سایت بدو بیــــــــــا

یک کفش ورزشی با چاپگر سه بعدی تولید شد



اولین کفشی که تاکنون با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی تولید شده براساس ادعای شرکت نایک به عنوان تولید کننده آن می تواند موجب برتری بازیکنان فوتبال آمریکایی در زمین باشد تا آنها بتوانند هنگام دویدن زمان خود را کاهش دهند.
آنچه کفش ورزشی " ویپور لیزر تالون" را متمایز می کند این نکته است که استوکهای این کفش و یا این که صفحه کلی این استوکها برای اولین بار توسط چاپگر سه بعدی تولید شده است. 
ادامه مطلب ...

داستان ساعت گمشده...


روزی کشاورزی متوجّه شد ساعتش را در انبار علوفه گم کرده است.  ساعتی معمولی امّا با خاطره ای از گذشته و ارزشی عاطفی بود.  بعد از آن که در میان علوفه بسیار جستجو کرد و آن را نیافت از گروهی کودکان که در بیرون انبار مشغول بازی بودند مدد خواست و وعده داد که هر کسی آن را پیدا کند جایزه ای دریافت نماید. 
ادامه مطلب ...

ویتامینی که برای قلب حیاتی است



مطالعات انجام شده در انستیتو سلامت جورجیا درایالات متحده امریکا، نشان داد که کمبود ویتامین D حتی در افراد سالم، موجب سخت و منقبض شدن  دیواره شریان ها می شود. این بررسی ثابت کرد که کمبود این ویتامین در سلامت و عملکرد عروق اختلال ایجاد کرده و موجب بالا رفتن فشارخون و افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی- عروقی می شود. با افزایش سطح ویتامین D در بدن، سلامت عروق ارتقا یافته و فشارخون کاهش می یابد. 
ادامه مطلب ...

کارمندان Criterion Games به 17 نفر کاهش یافتند


پرسنل Criterion Games  به 17 نفر کاهش یافته و اکثریت کارمندان این استدیو به Ghost Games پیوسته اند.

بر طبق گفته های آقای الکس وارد (Creative Director استدیو Criterion)، وی در حال حاضر تیم کوچکی دارد و حدود 60 تا 65 نفر از کارمندانش به  Ghost Games پیوسته و در حال کار بر روی Need for Speed: Rivals هستند. 
ادامه مطلب ...

خواص سبوس جو دو سر


سبوس جو دوسر خواص زیادی دارد که باورتان نمی‌شود. این ماده‌ی غذایی به لاغری کمک می‌کند، ضد دیابت است، کلسترول را پایین می‌آورد و غیره.
در این مطلب شما را با گلچینی از خواص این ماده‌ی غذایی مفید آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید. 
ادامه مطلب ...

جوک های جدید و خنده دار


الهی قربونت برم امروز چقد خوشگل شدی
.
.
.
خب دیگه بهتره از جلوی آیینه برم کنار

 
∞∞∞∞جوک خنده دار∞∞∞∞ 
ادامه مطلب ...

داستان شرط بندی پیرزن باهوش


قرار ملاقاتی با مدیر عامل بانک برای آن خانم ترتیب داده شد . پیرزن در روز تعیین شده به ساختمان مرکزی بانک رفت و به دفتر مدیر عامل راهنمائی شد . مدیر عامل به گرمی به او خوشامد گفت و دیری نگذشت که آن دو سرگرم گپ زدن پیرامون موضوعات متنوعی شدند . 
ادامه مطلب ...

برترین‌های هفته نهم لیگ برتر


 ذوب‌آهن با برتری مقابل استقلال به عنوان بهترین تیم هفته انتخاب شد.
هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با تساوی سایپا و نفت تهران و صدرنشینی فولاد خوزستان به پایان رسید.
به گزارش فارس، نگاهی می‌اندازیم به نتایج، ترین‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر: 
ادامه مطلب ...

داستان کوتاه ناخدا یا مهندس!؟


یکی از روزها ناخدای یک کشتی و سرمهندس آن در این باره بحث می  کردند که در کار اداره و هدایت کشتی کدام  یک نقش مهم  تری دارند.

بحث به  شدت بالا گرفت و ناخدا پیشنهاد کرد که یک روز جایشان را با هم عوض کنند. قرار گذاشتند که سرمهندس سکان کشتی را به  دست بگیرد و ناخدا به اتاق مهندس کشتی برود. 
ادامه مطلب ...