سایت بدو بیــــــــــا
سایت بدو بیــــــــــا

سایت بدو بیــــــــــا

باتری گوشی را با تکان دادن شارژ کنید


شرکت M2E Power که در زمینه تولید فناوری‌های مربوط به انرژی‌های تجدید شدنی فعالیت می‌کند، به تازگی از طراحی و ساخت شارژر خارجی برای تلفن‌های همراه خبر داده است.
  
به گزارش اسلش‌فون، شارژر جدید M2E که تاکنون نمونه مشابهی نداشته، قادر است تکان‌های وارد شده بر دستگاه را به انرژی الکتریکی تبدیل کند و در صورت نیاز در باتری‌هایی که در این دستگاه تعبیه شده ذخیره و نگه‌داری نماید و آن را در اختیار گوشی قرار دهد.

این دستگاه با استفاده از تغییراتی که بر اثر تکان دادن در میدان مغناطیسی اطراف دستگاه صورت می‌گیرد، انرژی الکتریکی مورد نیاز تلفن‌همراه را تولید می‌کند.

به گفته مسؤولان طراح این دستگاه عجیب، به‌ازای هر 6 ساعتی که دستگاه در حال نوسان و تکان باشد،‌ می‌تواند انرژی الکتریکی مورد نیاز تلفن‌همراه برای مدت 30 تا 60 دقیقه را تولید کند.
تکان‌هایی که باعث فعالیت این دستگاه می‌شود می‌تواند اعم از حرکاتی که دستگاه هنگام راه رفتن و یا رانندگی از سوی کاربران صورت می‌گیرد را شامل شود.

آمارها نشان می‌دهد، هم‌اکنون بیش از 10 ‌هزار دستگاه قابل‌حمل الکترونیکی و 3 میلیارد گوشی تلفن‌همراه در جهان وجود دارد که به منظور تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز خود، می‌بایست به شارژر‌های سیم‌دار متصل شوند که این دستگاه‌ جدید، می‌تواند نیاز الکتریکی این سیستم‌های دیجیتالی را برطرف کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.