سایت بدو بیــــــــــا
سایت بدو بیــــــــــا

سایت بدو بیــــــــــا

سه نامزد نهایی جایزه بهترین بازیکن یوفامشخص شد


مسی، ریبری و کریستیانو رونالدو سه نامزد نهایی جایزه بهترین بازیکن اروپا در فصل 13/2012 شدند.

مهاجم آرژانتینی بارسلونا، بازیکن فرانسوی بایرن‌مونیخ و مهاجم پرتغالی رئال مادرید در نظرسنجی خبرنگاران فدراسیون‌های عضو یوفا به عنوان سه نامزد نهایی کسب این جایزه انتخاب شدند. برنده نهایی پس از یک نظرسنجی زنده در موناکو در مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان 14/2013 در روز پنج‌شنبه 29 آگوست (هفتم شهریور) اعلام خواهد شد.
  
خبرنگاران به وسیله سیستم الکترونیک در موناکو به صورت زنده رأی خواهند داد تا بهترین بازیکن از میان این فهرست سه نفره انتخاب شود. رأی دهندگان پنج بازیکن برتر از نظر خود را ارائه دادند؛ به صورتی که نفر اول پنج امتیاز، نفر دوم چهار امتیاز و همین‌طور تا آخر دریافت خواهند کرد. سپس یوفا 10 نفر برتر را بر اساس این لیست معرفی کرد. رده‌بندی نفر چهارم تا دهم به این شرح است:

4- روبرت لواندو فسکی (لهستان)- دورتموند : 80 امتیاز

5- آرین روبن (هلند)- بایرن‌مونیخ: 55 امتیاز

6- توماس مولر (آلمان)- بایرن‌مونیخ: 51 امتیاز

7- گرت بیل (ولز)- تاتنهام: 48 امتیاز

8- باستین شواین‌اشتایگر (آلمان)- بایرن‌مونیخ: 34 امتیاز

9- زلاتان ایبراهیموویچ (سوئد)- پاری‌سن‌ژرمن: 27 امتیاز

10- روبین فان پرسی (هلند)- منچستریونایتد: 24 امتیاز

این سومین دوره اهدای جایزه بهترین بازیکن اروپا خواهد بود که میشل پلاتینی مبتکر آن بود. آندرس اینیستا در فصل 12/2011 و مسی در فصل 11/2010 برندگان این جایزه بودند.


نظرات 1 + ارسال نظر
خرید اینترنتی چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 13:54 http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.