سایت بدو بیــــــــــا
سایت بدو بیــــــــــا

سایت بدو بیــــــــــا

هافبک تاتنهام از صحبت کردن در خصوص آینده‌اش مقابل خبرنگاران خودداری کرد.


به نظر می‌رسد که گرت بیل از رفتار دنیل لوی به تنگ آمده است، اما در مواجهه با سوال خبرنگاران درباره رئال مادرید، زبانش را در دهانش نگاه می‌دارد و به امید نزدیک شدن به ثبت این قرارداد همچنان سکوت خو را حفظ می‌کند. روزنامه مارکا امروز تلاش کرد که اطلاعات دست اولی در خصوص وضعیت بیل به دست آورد اما این بازیکن که از سوی مدیر برنامه‌ها و نماینده مطبوعاتی‌اش همراهی می‌شد، از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.
  
خبرنگاران ساعت 13:30 با این بازیکن در ورودی هتل سنت دیوید در کاردیف ملاقات کردند. سپس این بازیکن سوار مرسدس مشکی رنگش شد تا به سایر بازیکنان تیم ملی ولز ملحق شود. وی آخرین بازیکنی بود که در ورودی هتل حاضر شد و پیش از اینکه خبرنگاران سوالی از او بپرسند با دراز کردن دستش از آنها برای صحبت در خصوص آینده‌اش عذرخواهی کرد و گفت: ‌متأسفم اما نمی‌توانم صحبت کنم.

بازیکن تاتنهام همچنان آماده ملحق شدن به رئال مادرید است و به همین دلیل برای پیوستن به ترکیب تیم ملی کشورش تردیدی نداشت و این مسئله تاب نیاوردن وی در تاتنهام را تأیید می‌کند. در حالی که بیل به دلیل اختلاف با رئیس باشگاه که تبدیل شدن به یک میلیونر برای این بازیکن را به یک کابوس شبانه تبدیل کرده، حتی یک دقیقه هم برای باشگاه لیگ برتری بازی نکرده تا به تمرینات تیم ملی کشورش ملحق شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.