WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

کانال ما را دنبال کنید

کانال ما با مزایای زیر در خدمت شماست 

1- بدون تبلیغات

2- بدون نشر خبر های دروغین برای جذب مخاطب

3 - مطالب تازه

4 - آگاه سازی های ترفند ها و تخفیفات ویژه

5 - اخبار آی تی

6 - ...

برای  عضویت روی عکس بالا کلیک کنید یا به ادرس زیر مراجعه کنید

آدرس : https://telegram.me/omiditpc

shopping

our shopping available on : http://omidcs.tk

مشکلاتتان را اینجا مطرح کنید

شما می توانید با قرار دادن سوالات خود در اینجا در زمینه رایانه و اینترنت به صورت رایگان جواب خود را بگیرید(در نظرات همین پست)

با ما بروز باشید

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

------------------------------------------------------------------------------------------------

اگر هنوز عضو خبرنامه نشدیدعضو شوید


username:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بهترین جایگزین های تلگرام

Replace the telegram

فیلتر و یا کند شدن پیام‌رسان‌ها امری است که تقریبا باید خود را به آن عادت بدهیم و هر چند وقت یک‌بار مهاجرتی را به سمت یک اپلیکیشن دیگر آغاز کنیم، پس از وایبر نوبت به تلگرام رسید که شاهد مهاجرت کاربران ایرانی باشد، تاکنون فیلتر شدن این پیام‌رسان به‌صورت قطعی تایید نشده است اما زمزمه‌های آن به گوش می‌رسد. به هر حال از آن‌جایی که اسمارت‌فون بدون پیام‌رسان نمی‌شود، لیستی از بهترین جایگزین‌های تلگرام را آماده کرده‌ایم که در صورت فیلتر شدن تلگرام می‌توانیم به آن‌ها مهاجرت کنیم.

در این مقاله به معرفی اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی جایگزین برای تلگرام می‌پردازیم.

بهترین اپلیکیشن‌های جایگزین ایرانی برای تلگرام

۱- سروش

بایستی اپلیکیشن ایرانی سروش را یکی از شبیه‌ترین برنامه‌ها به تلگرام دانست که در آن به شما اجازه ساخت گروه، کانال و مواردی از این دست داده می‌شود. سروش امکانات بسیار زیادی دارد و از نظر تعداد کاربران ایرانی نیز در صدر محصولات ارتباطی قرار می‌گیرد.

البته توانایی اصلی یک برنامه زمانی مشخص می‌شود که حجم کاربران زیادی بر رویش مشغول به فعالیت شده و به نوعی بر روی سرورهایش فشار بیاید که به‌نظر می‌رسد همچون اکثر اپلیکیشن‌های ایرانی، سروش در این بخش دچار برخی از ضعف‌هاست که بایستی به مرور آن‌ها را برطرف نماید.

۲- بیسفون

اپ ارتباطی بیسفون زیبایی و سادگی را در کنار هم دارد و با ظاهری مدرن ممکن است نتوانید تشخیص دهید که از یک اپ ایرانی استفاده می‌کنید. روند ثبت نام در این اپلیکیشن همانند بسیاری از نمونه‌های خارجی به‌وسیله شماره تلفن همراه شما انجام می‌گیرد و پس از دریافت کد فعال‌سازی، می‌توانید به استفاده از این اپ بپردازید و با دوستانی که آن را دارند به گفتگو بپردازید.

همچنین امکان برقراری تماس صوتی نیز در بیسفون وجود دارد. جالب‌تر‌ین بخش بیسفون قسمت عمومی آن است که می‌توانید چند صفحه برگزیده و مهم را انتخاب کنید و پست‌های آن‌ها را مشاهده کنید ولی نمی‌توانید پست گذاشته یا پستی را لایک کنید. امکان ساختن گروه هم در بیسفون وجود دارد و با استفاده از این امکان می‌توانید به راحتی به صورت گروهی با دوستان خود چت کنید. در کل بیسفون در کلاس جهانی تولید شده و با اینکه رایگان است، توانسته ترکیب مناسبی از زیبایی و کارایی را در اختیار شما بگذارد و امکاناتی نظیر استیکرهای متنوع و زیبای فارسی در کنار محیطی جذاب، می‌تواند شما را در جایگزینی اپ‌هایی چون وایبر و واتس‌اپ همراهی کند.

۳- اپلیکیشن پیام رسان بله

بله نماینده پیام رسان‌هایی است که با دارا بودن بسیاری از امکانات تلگرام، توانسته اولین پیام رسان بانکی نیز لقب بگیرد. این اپلیکیشن که توسط بانک ملی پشتیبانی شده و شرکتی مانند سداد، امنیت و مسئولیت فنی آن را برعهده دارد، بسیاری از امکانات بروز را به کاربرانش ارائه می‌دهد.

شما در اپلیکیشن پیام رسان بله می‌توانید کانال بسازید و به صورت صورت نامحدود اعضا برای کانال خود اضافه کنید. همانند تلگرام برای کانال خود آدرس اختصاصی داشته باشید و مدیریت کاملی روی کانال خود اعمال نمایید. همچنین گروه‌های چند هزار نفره بله امکان دیگری است که در اختیار کاربران این پیام رسان بوده و شما به عنوان مدیر گروه می‌توانید همانند تلگرام، گفتگوها و اعضا را مدیریت نمایید.

پیام رسان بله علاوه بر امکانات مذکور، امکانات جانبی مانند انتقال پول کارت به کارت، خرید شارژ و پرداخت قبوض به کاربرانش ارایه می‌دهد که در تلگرام این امکان وجود ندارد.

اپلیکیشن بله دارای نسخه ویندوز و نسخه وب است که می‌تواند دسترسی خوبی برای شما در هر پلت‌فرمی را ایجاد نماید.

۴- اپلیکیشن پیام رسان ایتا

یکی از شبیه‌ترین و یا شاید بتوانیم بگوییم کپی‌ترین اپلیکیشن موجود داخلی که توانایی بسیار زیادی برای جایگزینی با تلگرام دارد. همه افرادی که از این پیام رسان استفاده کرده‌اند، می‌دانند که ایتا به صورت ۱۰۰ درصد از تلگرام کپی شده و توسط دو شرکت ایرانی پشتیبانی می‌شود.

کاربرانی که در تلگرام دارای کانال هستند و در سامانه وزارت ارشاد آن را به ثبت رسانده‌اند، می‌توانند با درخواست انتقال اعضا و اطلاعات خود از تلگرام، به صورت کامل کانال موجود در تلگرامشان را توسط ایتا مدیریت نمایند.

داخلی بودن سرورهای ایتا نیز به همراه فضای ابری ارایه شده به کاربران نکته ایست که شاید بتواند جذابیت ایتا را برای جایگزین شدن با تلگرام بیش از پیش نماید.

این پیام رسان نیز دارای نسخه ویندوز بوده و امکان دسترسی از طریق این نسخه وجود دارد.

۵- اپلیکیشن پیام رسان ویسپی

دیگر پیام رسانی که ظاهر توسط یک شرکت هنگ کنگی پشتیبانی می‌شود ولی سورس‌های موجود در این پیام رسان و شواهد بسیار زیادی که وجود دارد، از ایرانی بودن این پیام رسان خبر می‌دهند ولی به هر صورت تابحال این موضوع، به صورت رسمی اثبات شده و تایید شده نیست.

اگر از بحث‌های مالکیتی این پیام رسان بگذریم، به دلیل امکانات فراوانی که پیام رسان ویسپی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، به صورت بالقوه می‌تواند یک جایگزین بی نظیر برای تلگرام محسوب شود. کاربران در این اپلیکیشن می‌توانند گروه بسازند، کانال ایجاد کنند و بسیاری از ابزارهای مدیریتی که در تلگرام استفاده می‌کردند، در ویسپی در اختیارشان قرار می‌گیرد.

بهترین اپلیکیشن‌های جایگزین خارجی برای تلگرام

۱- گوگل الو

گوگل الو از جمله اپلیکیشن‌هایی است که توسط یک شرکت بسیار معتبر ارایه شده و بدین خاطر بحث امنیت را حل کرده است. این اپلیکیشن به دلیل ارایه توسط گوگل دارای کیفیت بسیار زیادی است که بسیاری از ابزارهای مورد نیاز و معمول در پیام رسان‌های دیگر را در اختیار دارد ولی تنها اشکالی که تابحال نیز حل نشده و گوگل نسبت به ارایه آن اقدامی نکرده، مشکل عدم وجود قابلیت ایجاد کانال است.

هوش مصنوعی حاضر در گوگل الو می‌تواند برای دقایقی شما را محو خود کرده و دستیار خوبی برای صحبت‌های روزانه‌تان باشد! پیشنهاد می کنیم از این پیام رسان ویژه برای مکالمات روزانه با دوستان و نزدیکانتان بهره بگیرید.

۲- لاین

اگر بخواهیم یکی از بدشانس‌ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان را نام ببریم، قطعا لاین در این بین بهترین و لایق‌ترین گزینه است که با وجود بسیاری از امکانات مانند تماس صوتی و تصویری، تایم لاین، گروه و … هیچ وقت به اندازه ای که دیگرپیام رسان‌های خارجی مورد استقبال واقع شدند، از این اپلیکیشن استقبال نشد. این پیام رسان نیز به دلیل جامع بودن امکانات و نسخه‌های مختلفی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، یکی از پیام رسان‌های مناسب برای جایگزینی تلگرام محسوب می‌شود.

۳- واتس اپ

بزرگ‌ترین پیام رسان دنیا که بیشترین رواج در بین کاربران کشورهای مختلف دارد، همین اپلیکیشن است. مالک اصلی واتس اپ در حال حاضر فیس‌بوک بوده که چند سال پیش و با رقم نجومی در حدود ۲۰ میلیارد دلار آن را خریداری کرد و پس از آن رشد چندین برابری یافت.

واتس‌اپ دارای امکانات فراوانی است که به مرور نیز بیشتر شده و در آن قادر به مکالمه با کیفیت بالا، ارسال عکس، ویدیو، صوت و… هستید. این برنامه که تا چند سال پیش نیاز به پرداخت مبلغ اندکی برای عضویت داشت، مدت‌هاست که رایگان بوده و استفاده از سرویس‌های آن نیاز به هیچ هزینه‌ای ندارد.

تقلب در پوکمون با فناوری چاپ سه بعدی

بازی شگفت انگیز پوکمون هر روز خبر تازه ای به همراه دارد، به طوری که کار به ابداعات و نوآوری حول این بازی کشیده است. در تازه ترین اقدام با فناوری چاپ سه بعدی یک کاور طراحی شده است که پرتاب توپ هایی که برای گرفتن پوکمون ها  نیاز است را آسان می کند.

هنگامی که یک پوکمون در اطراف شما پیدا شود و شما میخواهید آن را بگیرید باید توپ های پوکبال را طوری به سمت آن پرت کنید که به مستقیم به پوکمون اصابت کند و آن را به داخل خود بکشد.

از آنجا که تعداد توپ های پوکبال محدود است باید در مصرف آنها صرفه جویی کرد و آنها را از دست نداد.

تقلب در پوکمون با فناوری چاپ سه بعدی

در تصویر بالا شکار پوکمون در فضای سه بعدی بازی در حال انجام است
برای این کار، کاور ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی میتواند تقلب خوبی باشد. البته باید این نکته را توجه داشت که  شکار پوکمون ها میتواند در دو  فضا انجام گیرد یکی در فضای سه بعدی بازی و دیگری با کمک دوربین گوشی و در فضای واقعیت مجازی.

برای راحت تر شدن نشانه گیری با استفاده از این کاور بهتر است در فضای سه بعدی بازی و بدون استفاده از دوربین و فضای واقعیت مجازی این کار انجام شود. مسلما در حالت استفاده از دوربین و واقعیت مجازی کار شکار سخت تر خواهد بود.

تقلب در پوکمون با فناوری چاپ سه بعدی

در تصویر بالا شکار پوکمون در فضای واقعیت مجازی و با استفاده از دوربین انجام میشود.
باید گفت این کاور تقلب بسیار هوشمندانه طراحی شده است،که بر روی آیفون 6 بسیار خوب جواب داده است. اما تنها اشکال این کاور این است که فقط در زمان شکار  پوکمون کاربرد دارد و در مواقع دیگر باید خارج شود.

گفتنی است؛ برخی از کاربران  به این  ایده با جنبه طنز نگاه کرده اند ولی برخی از کاربران حرفه ای پوکمون برای تهیه این کاور وسوسه شده اند.

آوای انتظار همراه اول سعید شهروز آلبوم 79

آوای انتظار همراه اول سعید شهروز آلبوم 79

پیشواز همراه اول آلبوم جدید 79 سعید شهروز


آوای انتظار همراه اول سعید شهروز آلبوم 79

82014دار مکافاتسعید شهروز
82013جونم به چشاتسعید شهروز
82012آره عاشقتمسعید شهروز
82011عاشقی از مد افتادسعید شهروز
82010با تو خونهسعید شهروز
82009کجا برگشتیسعید شهروز
82008یه خاطرهسعید شهروز
82007برگامو رو کردمسعید شهروز
82006هیجانسعید شهروز
82016اشکای منسعید شهروز
82015نگرانت میشمسعید شهروز



کد آهنگ پیشواز همراه اول سعید شهروز آلبوم هفتادو نه

کد آهنگ پیشواز همراه اول “آلبوم هفتاد و نه” اثری از “سعید شهروز”

عرضه‌کننده: بییپ , رده : موسیقی پاپ ، بیشتر : آلبوم ۷۹

کد آهنگ پیشواز همراه اول سعید شهروز آلبوم هفتادو نه

برای دریافت کد آوای انتظار همراه اول به ادامه مطلب بروید…

کد آهنگ پیشواز سعید شهروز

سعید شهروز – آلبوم هفتادو نه :

۸۲۰۱۶ / اشکای من / سعید شهروز
۸۲۰۱۵ / نگرانت میشم / سعید شهروز
۸۲۰۱۴ / دار مکافات / سعید شهروز
۸۲۰۱۳ / جونم به چشات / سعید شهروز
۸۲۰۱۲ / آره عاشقتم / سعید شهروز
۸۲۰۱۱ / عاشقی از مد افتاد / سعید شهروز
۸۲۰۱۰ / با تو خونه / سعید شهروز
۸۲۰۰۹ / کجا برگشتی / سعید شهروز
۸۲۰۰۸ / یه خاطره / سعید شهروز
۸۲۰۰۷ / برگامو رو کردم / سعید شهروز
۸۲۰۰۶ / هیجان / سعید شهروز

مشکل لرزش شدید در صفحه نمایش مانیتور

 

 علت این مشکل معمولا به کارت گرافیکی و نوع مانیتور مربوط می شود. گاهی تعویض کارت گرافیکی و یاتبدیل مانیتور به یک مانیتور بزرگتر این اختلا لات را در تصویر ایجاد می کند. برای  بر طرف کردن این مشکل این مراحل را به ترتیب انجام دهید:

1- بر روی دسک تاپ کلیک راست کرده و از پنجره باز شده prpoerties  را انتخاب کنید.

2- این مسیر را دنبال کنید: Display properties/ settings/Advanced

3-در صفحه ای که نشانه Monitor  را دارد روی کادر properties  کلیک کنید و نوع مانیتور را نگاه کنید تادرست باشد و همان مانیتور خودتان باشد. اگر نوع مانیتور صحیح نبود یا به صورتDefault Monitor  تعریف شده بود به قسمت( نوع مانیتور اشتباه است از این رو نمی توان تنظیمات صحیح را انجام داد ) مراجعه کنید (اگر مشکلی بود برای تنظیم نوع مانیتور به قسمت بعدی در همین صفحه مراجعه کنید) و پس از تنظیم صحیح مانیتور به مرحله بعدی بروید. اگر مانیتور درست تعریف شده بود مستقیما به مرحله بعدی بروید

4- در همان صفحه نشانه ی مانیتور در قسمت Monitor settings (پایین صفحه) در کادری که وجود دارد عددی بزرگتر از 60Hertz انتخاب کنید. اعداد بین 70 تا80 برای از بین بردن لغزش مناسب هستند.

نکته: تعدای از کارت های گرافیکی با برنامه های پیکر بندی عرضه می شوندکه توسط خود آن برنامه ها می توان در مقدار هرتز یا همان نرخ نوسازی تغییر ایجاد کرداین کارت گرافیکی ها باعث غیر فعال شدن لیست Screen Refresh Rate یا همان کادر تغییر هرتز می شوند.

5- بعد از انتخاب عدد بالاتر از 60 هرتز بر روی دکمه ok کلیک کنید. صفحه نمایش برای لحضه ای تاریک شده و مجددا به نمایش در می آید

6- در کادر Monitor settings اگر مشکل لغزش بر طرف شده باشد بر روی yes کلیک کنید. در غیر این صورت به مرحله 4 برگشته و عدد دیگری را انتخاب کنید.

7- در نهایت با کلیک بر روی دکمه ok کادر Display properties را ببندید.

 

اگر هنوز مشکل باقی ست باید سخت افزار شتابدهی را تنظیم کنید برای این کار این مراحل را دنبال کنید:

 

1- با همان کلیک راست بر روی دسکتاپ و انتخاب گزینه ی  properties کادر Display properties را باز کنید

2-آخرین عنوان بالای صفحه یعنی نشانه ی settings را انتخاب کنید و بر روی دکمه ی Advancedکلیک کنید

3-چهارمین گزینه ی بالای صفحه یعنی نشانه ی Troubleshoot  را انتخاب کنید.

4- در اینجا میزان Hardware acceleration  را یک واحد به سمت چپ یعنی به طرف None کاهش دهید و سپس  ok کنید. اگر تقاضای راه اندازی مجدد ویندوز شد این کار را انجام بدهید.

گروه تلگرام وبلاگ

گروه جدید تلگرام وبلاگ شروع به کار کرده جهت عضویت شمارتونو  کامنت کنید 

حفظ باتری تلفن همراه با Ultra Power Saver +دانلود

Ultra Power Saver Pro نام یک برنامه منحصر به فرد برای افزایش طول عمر و کارکرد باطری گوشی اندرویدی است. کافی است یک بار این برنامه کاربردی را بر روی موبایل اندرویدی خود نصب نموده و سپس به راحتی در مصرف باتری صرفه جویی نمایید. طراحی ساده و در عین حال کاربردی این نرم افزار یکی از ویژگی های مهم آن است که باعث شده تا نسبت به بسیاری از برنامه ها برتری داشته باشد  این برنامه به صورت کامل با تبلت های اندرویدی نیز بهینه است.

حفظ باتری تلفن همراه با Ultra Power Saver +دانلود

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

بهترین برنامه افزایش طول عمر باتری گوشی اندرویدی
رابط کاربری بسیار زیبا ، شیک و جذاب و فانتزی
افزایش کارکرد باتری گوشی اندرویدی
ارائه برنامه بدون آگهی های اضافه
طراجی هوشمندانه و پر قدرت
بهینه کردن باتری و افزایش قدرت عمر آن
بهینه سازی اجرا روی تمام تبلت های اندرویدی موجود



 • دانلود و مشخصات فایل

نسخه: 1.12
حجم: 2.58 مگابایت
نیازمند اندروید: +4
نوع فایل: APK

اشتراک اینترنت سیمکارت با foxfi+ دانلود

هات اسپات‌ها یکی از مفیدترین بخش‌های کاربری گوشی‌های موبایل هستند که به کمک آن می‌توانید اینترنت سیم کارت خود را توسط ابزار وای‌فای با دوستان خود اشتراک بگذارید.

اشتراک اینترنت سیمکارت با foxfi

تصور کنید که بسته‌ی اینترنتی ایرانسل، همراه اول یا رایتل را خریداری کرده‌اید و اکنون نیز در جمعی هستید که به اینترنت وای‌فای دسترسی ندارید. شما می‌توانید با فعال سازی هات اسپات، گوشی خود را به یک مودم وای‌فای همراه تبدیل کنید و اینترنت سیم کارت را، به صورت یک مودم اینترنتی به اشتراک بگذارید تا تمام گوشی‌ها و دستگاه‌هایی که قابلیت اتصال به اینترنت بی سیم هستند بتوانند از اینترنت شما استفاده کنند. نکته‌ی جالبی که در این امکان وجود دارد عدم محدودیت در دستگاه‌های متصل شده است؛ به طوری که می‌توانید از گوشی‌های موبایل و لپ‌تاپ، تا کنسول‌های بازی و ... را به اینترنت اشتراک‌گذاری شده متصل کنید و از مزایای مختلفی که می‌توانید با آنلاین کردن کنسول خود به دست بیاورید بهره مند شوید. FoxFi یکی از معروف‌ترین و شناخته شده ترین اپلیکیشن‌های موجود در این زمینه است که بدون نیاز به روت بودن گوشی می‌تواند با مدیریت کامل روی این بخش، بالاترین بهره وری را در اختیار شما قرار دهد.

FoxFi در اقدامی فوق‌العاده جالب قادر است تا اینترنت همراه شما را توسط بلوتوث هم به اشتراک بگذارد که این موضوع باعث شده است تا محدوده‌ی دستگاه‌های قابل اتصال به اینترنت شما، بسیار گسترده تر شود. توسط این برنامه می‌توانید روی اتصال‌ها مدیریت داشته باشید و دستگاه‌هایی که به مودم هات اسپات شما متصل شده‌اند را مشاهده کنید و به امکاناتی همچون قطع اتصال یوزرهای متصل شده دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید با قرار دادن رمز عبور روی هات اسپات، از اتصال دستگاه‌های ناشناس خودداری کنید.

بسته به مدل گوشی، تعداد دستگاه‌های قابل اتصال به هات اسپات مختلف است و برد آن نیز به قدرت وای‌فای گوشی شما بستگی خواهد داشت. اینترنت اشتراک‌گذاری شده بین تمام کاربران تقسیم خواهد شد؛ از همین رو طبیعتا باید انتظار افت سرعت را در صورت اتصال دستگاه‌های دیگر داشته باشید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

تصاویر از محیط نرم افزار:

اشتراک اینترنت سیمکارت با foxfi

اشتراک اینترنت سیمکارت با foxfi

 • دانلود و مشخصات فایل

حجم: 1 مگابایت
نسخه: موبایل (اندروید 2.2 به بالا)
نوع فایل: فشرده
امتیاز:  

Windows مهمان همیشگی اندروید می شود!

در صورتی که شما از جمله کاربران سیستم‌عامل اندروید هستید که نیاز به اجرای برنامه‌ ویندوزی خاصی بر روی گوشی یا تبلت خود دارید مطمئنا از شنیدن خبر عرضه Cross Over برای سیستم‌عامل اندروید تا پایان سال جاری میلادی خوشحال خواهید شد.
این خبر بدین معناست برخی دستگاه‌های اندرویدی قادر به اجرای نسخه‌ کامل برنامه‌های ویندوزی خواهند بود. سال‌های سال است که کاربران لینوکس و مک که نیاز به اجرای برنامه‌های ویندوزی ویژه‌ای برای سیستم‌عامل خود دارند از برنامه Cross Over به عنوان شبیه‌ساز محیط ویندوزی بهره می‌برند.


Windows مهمان همیشگی اندروید می شود!



متاسفانه این برنامه تنها بر روی دستگاه‌های مجهز به تراشه‌های ۳۲ و ۶۴ بیتی تولیدی اینتل قابل استفاده بوده که همین امر تعداد دستگاه‌های اندرویدی سازگار را محدود خواهد کرد.
تعداد زیادی از دستگاه‌های اندرویدی از پردازنده‌های ARM بهره می‌برند و همین امر اجرای کدهای ۳۲ بیتی را عملا غیرممکن می‌سازد. اجرای برنامه‌های ویندوزی بر روی یک ماشین مجازی نیز عملا روشی با سرعت‌پایین‌تر در مقایسه با قابلیت کراس اور است.

Windows مهمان همیشگی اندروید می شود!

مدنظر داشته باشید که حتی در صورتی که از دستگاهی مانند ایسوس زن‌فون ۲ با پردازنده اینتل بهره می‌برید این بدان‌معنا نیست که دستگاه شما در حال حاضر قادر به اجرای برنامه‌های ویندوزی خواهد بود. خوشبختانه تعداد زیادی از برنامه‌های ضروری ویندوزی سازگاری خوبی با این پلتفرم داشته و با مراجعه به این لیست می‌توانید عناوین کامل برنامه‌های یادشده را مشاهده کنید.

یکی از مواردی که البته ممکن است نقطه ضعف بالقوه باشد آن است که اکثر برنامه‌های ویندوزی برای استفاده در دستگاه‌های مجهز به صفحه‌نمایش لمسی آنچنان که باید و شاید بهینه نشده‌اند و این مسئله‌ای است که در حال حاضر نیز افرادی که از تبلت‌های ویندوزی بهره می‌برند با آن آشنایی کامل دارند. با این اوصاف اجرای برنامه‌هایی مانند Ableton Live بر روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی یا تبلت‌ها قابلیتی جالب و کاربردی خواهد بود. این مسئله با تلاش توسعه‌دهندگان مشهور در توسعه و ایجاد برنامه‌هایی که به موشواره و صفحه‌کلید نیاز ندارند بیش از پیش خودنمایی خواهد کرد.


آمازون تبلت 50 دلاری تولید می کند

تبلت جدید این شرکت قرار است به صفحه نمایشی 6 اینچی مجهز و از قطعات ارزان قیمتی ساخته شده باشد. هدف آمازون از ساخت این وسیله جذب مشتریانی است که می خواهند با در اختیار داشتن تبلتی ارزان نگران از دست دادن آن نباشند.

وال استریت ژورنال گزارش داده است که این دستگاه صفحه نمایشی بزرگ تر از آیفون 6 در اختیار دارد اما توانایی برقراری تماس در آن وجود نخواهد داشت. همچنین در این گزارش گفته شده که این تبلت اولین محصول شرکت آمازون در سال جاری است و نسخه های بزرگ تر 8 و 10 اینچی در ماه های آینده وارد بازار خواهد شد.

آمازون تبلت 50 دلاری تولید می کند


پیشتر آمازون در نظر داشت تا تبلت 14 اینچی را تولید و وارد بازار کند اما به دلیل شکست اولین تلفن همراه این شرکت این طرح کنسل شد.

عاشقان ماشین کلیک کنند+ تصاویر

در این مجموعه از تصاویر زمینه می توانید تصاویری زیبا و گرافیکی ماشین های دیدنی و استثنایی جدید داشته باشید. این مجموعه دارای سایز مناسب و کیفیت عالی بوده و مناسب برای استفاده در دسکتاپ ویندوز می باشد. این تصاویر از ماشین های رویایی هر فرد است، که از برند های معروف مانند بنز، بی ام دبلیو، بوگاتی، مزدا و...است.


عاشقان ماشین کلیک کنند+ تصاویر زمینه


این مجموعه 35 والپیپر از برند های معروف جهان می باشد که می توانید کل مجموعه را در یک فایل زیپ دانلود نمایید.

تصاویری از والپیپر ها:

عاشقان ماشین کلیک کنند+ تصاویر زمینه


عاشقان ماشین کلیک کنند+ تصاویر زمینه


عاشقان ماشین کلیک کنند+ تصاویر زمینه


عاشقان ماشین کلیک کنند+ تصاویر زمینه



 • دانلود و مشخصات فایل

حجم: 7 مگابایت
نوع فایل: فشرده
امتیاز:  



از پیامک های خود بکاپ بگیرید + آموزش تصویری

SMS Backup & Restore Pro یک برنامه ساده و کاربردی است و برای استفاده از این برنامه نیازی به دسترسی به روت نمی باشد. حال در این گزارش قصد داریم نحوه بک آپ گیری از پیامک ها را در گوشی های اندرویدی به شما آموزش دهیم. 

از پیامک های خود بکاپ بگیرید + آموزش تصویری


مراحل آموزش بک آپ گیری از پیامک های اندروید:
در مرحله اول، ابتدا برنامه SMS Backup & Restore Pro را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید، سپس وارد برنامه شده و برای بک آپ گیری گزینه Backup را لمس کنید.
 

از پیامک های خود بکاپ بگیرید + آموزش تصویری

در مرحله بعدی، برای بک آپ خود می توانید یک نام انتخاب و بسته به نیاز خود تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.پس از انجام تنظیمات خود، کمی منتظر بمانید تا عملیات بک آپ خود انجام شود.

 
از پیامک های خود بکاپ بگیرید + آموزش تصویری


مراحل بازگردانی بک آپ گرفته شده از پیامک ها:

1. در مرحله اول، ابتدا گزینه Restore را لمس کنید.
 
از پیامک های خود بکاپ بگیرید + آموزش تصویری


 
2. در منوی بعدی بک آپ مورد نظر خود را انتخاب کنید و OK را بزنید.

3. در منوی باز شده گزینه "Restore All Messages” را انتخاب کنید و OK را بزنید.
4.سپس کمی منتظر بمانید تا بک آپ شما بازگردانی شود.

شوخی جدید گوگل با کاربران!

،شوخی جالب گوگل با شما معرفی یک بازی است ،بازی که شما می بایست اشکالی که به شکل حرف O انگلیسی نمایان می‌شوند و شروع به نابود کردن نتایج جستجوی گوگل می‌کنند را نشانه گرفته و نابود کنید.
 
شوخی جدید گوگل با کاربران!!
 

روش انجام بازی:
ابتدا وارد موتور جستجوی گوگل به آدرس www.google.com شوید. سپس عبارت zerg rush را در کادر جستجو وارد کرده و Enter بزنید. اکنون پس از گذشت چند لحظه خواهید دید که از سرتاسر صفحه اشکالی به شکل حرف O انگلیسی نمایان شده و شروع به نابود کردن نتایج جستجو شده می کنند.

شوخی جدید گوگل با کاربران!!

در این مرحله شما می بایست با استفاده از ماوس بر روی حروف O کلیک کرده و آن ها را نابود کنید. اما در نهایت شما شکست خواهید خورد و در آخر حروف O، دو حرف GG به معنای Good Game را نمایش خواهند داد.
امتیازی که در این بازی به دست خواهید آورد نیز در صفحه درج خواهد شد و با استفاده از دکمه Share Score می‌توانید امتیاز نهایی را در گوگل‌پلاس خودتان به اشتراک بگذارید.

بیلیارد را در کامپیوتر تجربه کنید+ دانلود

Billard Simulator بهترین بازی بیلیارد کامپیوتر است که از تمامی قوانین موجود در بازی بیلیارد پیروی کرده و به صورت کاملا سه بعدی هم قابل دسترس است و می توانید به صورت دو نفره هم استفاده کنید.

بیلیارد را در کامپیوتر تجربه کنید+ دانلود


 

ادامه مطلب ...

اولین شغل ستارگان دنیای فناوری چه بود؟

 گاهی اوقات به نظر می‌رسد که انگار همواره سرنوشت یار بزرگان دنیای فناوری بوده است. درست است که این افراد اکنون در صدر دنیا هستند ولی برخی از آن‌ها کار خود را با حرفه‌هایی بسیار معمولی آغاز کرده‌اند. 


اولین شغل ستارگان دنیای فناوری چه بود؟

شاید شغل امروز هر کدام از ما هیچ‌گونه تناسبی با آنچه در طول زندگی انجام داده‌ایم، نداشته باشد. برای ستارگان دنیای فناوری نیز وضع به همین صورت است. اولین شغل بسیاری از آن‌ها با آنچه امروز در دنیای فناوری به آن شهره‌اند، بسیار تفاوت دارد. شاید همین کار سخت و متفاوت بوده است به آن‌ها تجارب کسب‌وکار را از زاویه‌ای جدید آموخته است.

در اینجا با برخی از این مشاغل معمولی بزرگان دنیای فناوری آشنا می‌شویم.

مریسا مایر – رئیس و مدیرعامل یاهو

شغل: فروشنده مواد غذایی


اولین شغل ستارگان دنیای فناوری چه بود؟


وقتی ماریسا 16 ساله بود در تعطیلات تابستان در فروشگاه کانتی شهر واسا، کار فروشندگی مواد غذایی را شروع کرد. شاید شما تصور کنید که این کار چندان هم سخت نیست اما مایر می‌گوید که کارفرمایانش بسیار سختگیر بودند و توانایی او را در هر کار با در نظر گرفتن زمان صرف شده برای آن محاسبه می‌کردند. 

وی می‌گوید که این کار به او درس‌های زیادی در مورد اقتصاد خانواده و بده بستانی که افراد باید در زندگی روزمره انجام دهند، آموخت. او مردم را در حالی می‌دید که بر سر یکی از مهم‌ترین تصمیمات زندگی خود بودند: چه چیزی بخورند؟

 البته مایر پس از کار در فروشگاه یک تیک عصبی هم پیدا کرد؛ هنگام اتمام نوبت کاری در فروشگاه مواد غذایی باید به سرعت تمام حساب‌ها را جمع می‌زد و تحویل می‌داد. این ستاره دنیای فناوری، تا امروز هم از اینکه حساب‌هایش با هم منطبق نباشد، اذیت می‌شود.

جف بزوس – پایه‌گذار و مدیرعامل آمازون

شغل: مک‌دونالد


اولین شغل ستارگان دنیای فناوری چه بود؟


کار در مک‌دونالد در خانواده بزوس موروثی بود؛ پدرش هم مدتی کارمند مک‌دونالد بود و بزوس پسر هم در نوجوانی تابستان‌ها در مک‌دونالد کار می‌کرد. بزوس در کتاب مشاغل موفقی که از مک‌دونالد شروع شدند می‌گوید: « در هفته اول کارم، قفسه دیواری محتوی 5 گالن سس قرمز افتاد و آشپزخانه را غرق سس کرد. چون من تازه‌کار بودم کار تمیز کردن آشپزخانه را به گردن من انداختند و گفتند یالا! شروع کن»

کار بزوس همیشه در آشپزخانه بود و هیچ‌وقت به عنوان صندوقدار کار نکرد. وی می‌گوید سخت‌ترین کار این است که بتوان در ساعات شلوغ، آرامش خود را حفظ کرد.
جان کوم – یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل واتس‌اپ

شغل: زمین‌شوی


اولین شغل ستارگان دنیای فناوری چه بود؟


جان کوم، یکی از فقیرترین افراد این فهرست بوده است. وقتی او قرارداد 19 میلیارد دلاری واگذاری واتس‌اپ به فیس بوک را امضا کرد، به سمت خیابانی در مقابل مرکز خدمات اجتماعی سن دیگو رفت؛ جایی که سال‌ها از کوپن غذای مجانی آن‌ استفاده کرده بود. کوم در روستایی کوچک در اوکراین به دنیا آمد، سپس در 16 سالگی به کالیفرنیا مهاجرت کرد. او برای کمک به مادرش، در یک مغازه مواد غذایی زمین‌شویی می‌کرد.

مایکل دل – بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت دل

شغل: ظرف‌شوی و پیشخدمت


اولین شغل ستارگان دنیای فناوری چه بود؟


مایکل دل از کودکی به تمبر جمع کردن علاقه داشت و همین علاقه بود که او را به کار ظرف‌شویی در یک رستوران چینی وا داشت تا بتواند تمبرهای بیشتری بخرد. وی کارگر قابلی بود و در جوانی توانست کار خود را تا پیشخدمتی رستوران ارتقا دهد. البته در اقدامی شبیه آنچه همه در دره سیلیکون انجام می‌دهند، شغل خود را برای کار در یک رستوران مکزیکی که به او وعده پول بیشتر داده بود، رها کرد.

تونی فیدل – بنیان‌گذار و مدیرعامل نست‌لبز

شغل: فروش تخم‌مرغ


اولین شغل ستارگان دنیای فناوری چه بود؟


تونی فیدل متخصص به بازار آوردن محصولات جدید و خلاقانه است. هنگامی که در اپل کار می‌کرد، در تولید آیپاد بسیار تأثیرگذار بود. پس از اینکه شرکت خود، نست را هم پایه‌گذاری کرد توانست در سال 2014 به قیمت 3.2 میلیارد دلار به گوگل بفروشد.

اما فیدل در هشت‌سالگی اولین کار خود که فروش تخم‌مرغ بود را آغاز کرد. کسی نمی‌داند، شاید هم به همین دلیل وی نام شرکت خود را لانه (Nest) گذاشته است.

رید هستینگز – از بنیان‌گذاران و مدیرعامل نتفلیکس

شغل: فروشنده جاروبرقی


اولین شغل ستارگان دنیای فناوری چه بود؟


رید هستینگز، به خوبی می داند که چطور باید یک کسب و کار را از ابتدا به راه انداخت. وی توانست شرکت خود را از یک اجاره دهنده کوچک دی وی دی به یکی از غول های رسانه تبدیل کند. اما شاید از شنیدن این موضوع تعجب کنید که هستینگز قبل از اینکه تبدیل به یک کارآفرین موفق شود، در یکی از حرفه‌های نمادین آمریکایی‌ها یعنی فروشندگی مشغول به کار بوده است.

هستینگز به عنوان یک فروشنده خانه‌ به ‌خانه به فروش جاروبرقی می‌پرداخت که به نظر خودش « مقدمه‌ای فوق‌العاده برای فروش بود». البته وی پس از آن تصمیم گرفت تحصیلات خود در مقطع کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر در دانشگاه استنفورد را به پایان برساند.
 

در دل جاده خاکی رقابت کنید! + دانلود

OFFROAD را می توان به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی های کم حجم محسوب کرد که افراد زیادی را به خود جذب کرده است. درابتدا یک ماشین ساده با سرعت معمولی برای شما درنظر گرفته می شودکه باید خودتان ثابت کنید و با برنده شدن در مسابقات ماشین های جدید با امکانات زیاد را خریداری کنید و از بازی مدرن لذت ببرید.

اگر به دنبال هیجان و تکتازی در جاده ها هستید یا قصد رانندگی با ماشین های رالی ،کامیون،جیپ و یا ماشین های بزرگ را دارید،حتما این بازی را دانلود کنید.


در دل جاده خاکی رقابت کنید! + دانلود


Offroad Racers گرافیک 3بعدی و حالت های مختلف مسابقه ای دارد. شما میتوانید ماشین های خود را به روز کرده و امکانات خود را افزایش دهید.

ویژگی های اصلی بازی: 
وجود مراحل مختلف بازی در محیط هایی زیبا (کویر، جنگل ، ساحل و ...)
گرافیک عالی بازی در حین کم حجم بودن
امکان کسب امتیاز جهت خرید خودروهای فوق سریع

در دل جاده خاکی رقابت کنید! + دانلود


حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:
سیستم عامل: Windows XP,2000,Vista,7
پردارنده: ۱ GHz
رم: 256 MB
کارت گرافیک: 64 MB



تصاویر درحال اجرای بازی:


در دل جاده خاکی رقابت کنید! + دانلود



در دل جاده خاکی رقابت کنید! + دانلود



در دل جاده خاکی رقابت کنید! + دانلود



در دل جاده خاکی رقابت کنید! + دانلود


برای دانلود به لینک زیر مراجعه نمایید.


 • دانلود نرم افزار 


حجم: 40 مگابایت
نسخه: کامپیوتر
نوع فایل: فشرده
 :امتیاز