سایت بدو بیــــــــــا
سایت بدو بیــــــــــا

سایت بدو بیــــــــــا

اس ام اس خنده دار


میدونین فرق کلاغ با قناری چیه ؟!
هیچ فرقی ندارن ، فقط قناری سنتی میخونه کلاغ راک !


♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦  

 

یارو مغازه ساندویچی باز کرده با دوتا کارگر
بعد کارت ویزیت چاپ کرده :
” ساندویچ فلان با مدیریت اصغر...”
مدیرعامل اپل این قدر احساس مدیریت نداره !

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦


به بعضیا باید گفت :
عزیزم نصف آفریقا رو من سیاه کردم ، زغالتو بنداز اونور !

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

فقط یه ﺍﻳﺮﺍﻧﻴﻪ ﻛﻪ ﻣﻴﺸﻴﻨﻪ ﻳﻪ ﺩﻝ ﺳﻴﺮ ﻏﻴﺒﺖ ﻣﻴﻜﻨﻪ
ﻭ برای عالم و آدم ﺣﺮﻑ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﺭﻩ و آﺧﺮﺷﻢ ﻣﻴﮕﻪ :
ﺍﺻﻼ ﺑﻪ ﻣﺎ ﭼﻪ!ما به کسی کاری نداریم!
هر کی ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﺵ زندگی میکنه !

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

پسرخاله من خودشو کشته در حال ترکه ترک سیگاره
از صبح تا شب سیگار نمی کشه
شب به خاطر اراده خفنش به خودش 2 نخ سیگار جایزه می ده

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

میخوای فیلم ببینی ، همش آشغاله
میخوای هاردو خالی کنی ، همش توپه !

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

از نشونه های یه عطسۀ دلچسب اینه که:
پشتش دو سه تا “زهرمار” از قسمت های مختلف خونه بشنوی ..!

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦


دقت کردین !؟
هرچی کنترلِ تلویزیون از دسترس دورتره
برنامۀ در حالِ پخش عذاب آورتره !

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

امروز رفتم بازار لپ تاب بگیرم
.
.
هیچی دیگه پولم نرسید
تی تاب گرفتم

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

امروز رفتم کافی شاپ دیدم همه با دوست دختراشون اومدن ولی خودم تنها هستم
هیچی دیگه گوشیم رو برداشتم و کنار گوشم گرفتم و با صدای بلند گفتم
هی بدبخت بیا که خواهرت با یه پسره تو کافی شاپ نشسته !
جاتون خالی همه دخترا فرار کردن!

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

رایج ترین دلیل پسرا براى جمع نکردن رختخوابشون :
.
.
.
شب دوباره باید بیام بخوابم دیگه

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

پسرا به هم فوش میدن و واقعا منظوری ندارن
دخترا قربون صدقه هم میرن و اونا هم واقعا منظوری ندارن!

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

ﻫﺮ ﭼﯽ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻓﺮﻭﺧﺘﻢ
ﺷﯿﺶ ﻣﺎﻩ ﺩﺍﺭﻡ ﭼﺎﯼ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﺨﺮﻡ که ﺗﻮﯾﻮﺗﺎ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﺑﺸﻢ
ﺗﺎﺯﻩ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺗﻮﯾﻮﺗﺎ ﺟﺎﯾﺰۀ ﭼﺎﯼ ﻣﺤﺴﻨﻪ !
ﮐﻤﺮﻡ ﺷﮑﺴﺖ !

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

یه دختره هست تو دوران کودکی هم محله ایمون بود!
الان جوری خودشو میگیره انگار کیه…..
یادش رفته بچه بود هر وقت ماکارونی داشتن
می دوید تو کوچه میگفت : ما امشب برنج دراز داریم

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

تنــها دعوتــی که تــوی زندگیــم شــدم
از طــرف اسپانســر برنامــه ها بــرا دیــدن ادامــه برنامــه بــود و دیگــر هیــــــــچ !

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

توی خونۀ مامان بزرگا سیر شدن معنایی نداره!
انقد باید بخوری تا موقعِ رفتن برسه

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

محتویات بیست دقیقه آهنگ سنتی:
ده دقیقه اهنگ خالی
پنج دقیقه صدای بلبل و قناری
چهاردقیقه سر تکون دادن
یه دقیقه هم هاهاهاها هی هی
بعد میگن چرا اصالتمونو حفظ نمیکنیم !

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

هر چقدرم دلیل منطقی واسه خریدنِ یه چیز داشته باشی
همیشه یکی پیدا میشه که بگه :
کردن تو پاچت

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

صُب داشتم میرفتم جایی؛ رادیوی تاکسی روشن بود!
تو رادیو پرسید که :
شما برای حفظ امنیت توی فضای مجازی چیکار می‌کنید؟
یه پسره زنگ زد گفت :
من توی فضای مجازی سعی می‌کنم اصلا به اینترنت وصل نشم!
خوش بحالشون دیگه ! یه سریا که عقل ندارن ، راحت زندگی میکنن !

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

تو خونه ما همه اتفاق نظر دارن من مسلمون نیستم
با این حال هر وقت مادرم میگه یه مسلمون بره نون بخره همه با انگشت منو نشون میدن !

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

آرزو به دلمون موند یکی صب جمعه با این جمله بیدارمون کنه :
عزیزم پاشو شیر موزتو بخور، توش گردو ریختم !

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦


تصمیمات کوتاه‌مدتی که قبل از خوردن شام گرفته میشه
حتی یک درصد هم ضمانت نداره که بعد از خوردنِ شام
اجـــــــــــــــــرا بشه ..!

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

یه بارم یه دختره ازم پرسید: فلان ساختمون کجاس؟
با دست نشون دادم و گفتم: اونه ، اونور خیابون
گفت : ینی الان باید برم اونور خیابون !؟!؟
فک کنم منتظر بود من هماهنگ کنم ساختمون بیاد اینور !

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس های جدید خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦

 

” یه گدایی هم هست جاش تو فلکه دوم صادقیه اس !
الـان 4 سالـه که هــر روز صبح دارم میبینمش
داسـتانشم اینـه که
کـرایه نـداره بره تا کـرج !
امروز رفتم بهش گفتم اگه تو این 4 سال پیـاده هم رفته بودی الـان نزدیکای مونیخ بودی !

نظرات 1 + ارسال نظر
updata98.ir دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 20:11 http://updata98.ir

با سلام .
ممنون از سایت خوب و به روزتون .. خیلی از مطالبتون استفاده می کنم .. امیدوارم به ما هم سری بزنید

.:: با ما به روز باشید ::. - www.Updata98.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.