سایت بدو بیــــــــــا
سایت بدو بیــــــــــا

سایت بدو بیــــــــــا

نتایج هفته هجدهم بوندس لیگا


 دومین شب از هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال آلمان با توقف زردپوشان وستفالن و شکست نزدیک‌ترین تعقیب کننده صدرنشین رقابت‌ها همراه بود.  
   

در ادامه دیدارهای هفته هجدهم بوندس‌لیگا، نخستین هفته از نیم فصل دوم این رقابت‌‌ها، امشب (شنبه) 5 دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آنها تیم بورسیا دورتموند، نایب قهرمان فصل گذشته در خانه خود برابر تیم آگزبورگ با تساو 2 بر2 متوقف شد. اسون بندر در دقیقه 5 و نوری شاهین در دقیقه 66 برای بورسیا دورتموند گلزنی کردند و گل‌های آگزبورگ را هم بندر که در دقیقه 56 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و دونگ ون جی در دقیقه 72 به ثمر رساندند. دورتموند با این نتیجه 33 امتیازی شد و همچنان در رده سوم جدول ماند.

در دیگر بازی مهم امشب، بایرلورکوزن تیم دوم جدول رده‌بندی و نزدیک‌ترین تعقیب کننده بایرن مونیخ صدرنشین نیز در خانه تیم فرایبورگ با نتیجه 3 بر2 تن به شکست داد. آدمیر مهمدی 27 ، جاناتان اشمید در دقیقه 53 و فلیکس کلاوس در دقیقه 90 برای فرایبورگ گلزنی کردند و گل‌های دورتموند را هم لارس بندر در دقیقه 5 و سیمون رولفس در دقیقه 36 زدند. لورکوزن با این شکست 37 امتیازی ماند.

در سایر بازی‌های امشب نتایج زیر رقم خورد:

نورنبرگ 4 – هوفنهایم صفر

اشتوتگارت یک – ماینتس 2

ولفسبورگ یک – هانوفر 3

در ادامه بازی‌های امشب تیم اینتراخت فرانکفورت میزبان تیم هرتا برلین خواهد بود. در جدول رده‌بندی بوندس لیگا، تیم‌های بایرن مونیخ با 47، بایر لورکوزن با 37 و بورسیا دورتموند با 33 امتیاز رده‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.